DRUGA RADIONICA DMO I DMK

DRUGA RADIONICA DMO I DMK

16stu.
2018-8-2_sudjelujte-na-sell-croatia-u-ljubljani

KOORDINACIJA AKTIVNOSTI SUSTAVA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT ORGANIZACIJA DMO I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA DMK

– 2. radionica

Poštovani,

Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija tijekom 2018. i 2019. godine realizirati program edukacije za javni i privatni sektor na temu:

Koordinacija aktivnosti sustava destinacijskih menadžment organizacija DMO i destinacijskih menadžment kompanija DMK“ uz izvođenje po 3 radionice na području 10 turističkih klastera Hrvatske što podrazumijeva Grad Zagreb, klaster Središnja Hrvatska, klaster Slavonija, klaster Istra, klaster Kvarner, klaster Lika-Karlovac, klaster Dalmacija-Zadar, klaster Dalmacija-Šibenik, klaster Split i klaster Dubrovnik.

Turističko tržište postaje izrazito konkurentno i sve je veća potreba razvoja nove destinacijske ponude  i proizvoda jedinstvenih doživljaja i turističkih paket aranžmana turizma posebnih interesa, a za što je ključna kvalitetna suradnja privatnog i javnog sektora, inovativni proizvodi koji prate sve relevantne trendove te kvalitetni i obrazovani zaposlenici.

Ovim putem Vas pozivamo na 2. radionicu za klaster Dalmacija Šibenik koja će se održati prema sljedećem rasporedu:

 

 

Dalmacija – Šibenik

2. Radionica: 26.11.2018.
Lokacija: Gradska Vijećnica Šibenik, Trg republike Hrvatske 2, Šibenik

Raspored:
09:00 – 10:30 prvi radni dio
10:30 – 11:00 pauza
11:00 – 12:30 drugi radni dio

Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca.
Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.
Stručna radionica namijenjena je direktorima turističkih zajednica i stručnim suradnicima u turističkim zajednicama na razini gradova, općina i županija, zaposlenima u sustavu turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma te komercijalistima turističkih agencija koje posluju kao DMK i/ili potencijalni DMK.

Cilj radionice je identifikacije stanja i glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, stanja i glavnih izazova u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK, dugoročnih obrazovnih potreba i odabira prioriteta u nastavku edukativnih aktivnosti u okviru razvoja DMK.

Predavač: Željko Trezner kao stručnjak aktivno sudjeluje u različitim projektima, stručnim vijećima i skupinama u području menadžmenta turoperatora i turističkih agencija, destinacijskog marketinga i menadžmenta te održivog turizma općenito. Prodekan je Visoke škole Aspira i savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija. Kao stručnjak s velikim poslovnim iskustvom uspješno integrira teorijske osnove u praktična rješenja koja su objavljena u brojnim priručnicima i stručnim člancima te prezentirana na mnogim radionicama, seminarima i konferencijama kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.

Očekivani rezultati druge radionice : fokusirana edukacija u područjima identificiranih glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa te u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK.

Za sljedeći ciklus radionica o točnom datumu i mjestu održavanja bit ćete pravovremeno obaviješteni.